Novinky
Home / Podnikani / České firmy mají webové stránky, ale nejsou na Facebooku
České firmy mají webové stránky, ale nejsou na Facebooku

České firmy mají webové stránky, ale nejsou na Facebooku

Pouze 25 % stránek českých firem má svou vlastní stránku na Facebooku. V poměru s ostatními státy je doopravdy velmi malé číslo. Některé firmy dokonce vůbec netuší, co to firemní stránka na Facebooku je. Na Facebooku se v globálním měřítku nachází přes čtyři miliony firem a každá firma v zahraničí má „business page“. V českých firmách to ovšem není zvykem, na „nové“ technologie marketingu si teprve zvykáme. Podle výzkumu, který provedla agentura Best Communications 37,5 % dotázaných netuší, co to Facebook stránka je. 24,7 % firem nevidí důvod k využívání a 17,5 % nepovažuje Facebook vhodný pro své aktivity.

Byly tu i takové firmy, které FBP využívají, ale nikterak je nevyužívají (20 %). 25% firem sdílí materiály, které se týkají jejich společnosti a další čtvrtina se snaží přispívat alespoň tématem, který je ze stejného odvětí (ale již netvoří unikátní obsah). V průzkumu se uvedlo, že průměrně stránku aktualizují jednou týdně.

fb

Scroll To Top